tisdag 31 juli 2012

ÅÅÅ va tiden går.....

Ja nu är det snart 1:a augusti....vad har hänt då? Huset i arbrå är till salu och har varit nu i ca 1 1/2 månad...igår så var det visning, det var ett yngre par från stockholm som ville flytta hem...så nu håller vi tummarna på att vi får det sålt! Vi bor hela tiden nu hos mamma o christer, plutten o maja har oxå flyttat hit nu o det gick väldigt bra tycker jag :) Dotra har varit med om en olycka för en vecka sen, hon klämdes fast i en båt så lillfingret o ringfingret gick av :( uscha....tycker synd om henne, vi var till ortopeden i hudik igår, där dom gipsade om o kollade lite, dom var lite bekymmrad över att hon ej kunde knyta handen....men ska på återbesök om en vecka för röntgen.... Kevin trivs som fisken i vattnet av att bo här :) de e skönt tycker jag, han längtar till nya skolan som börjar den 21:a aug...för min egen del så var jag till smärtmottagningen den 3:e juli o fick träffa en tysk läkare :/ hon var väl sisådär bra, hon ville att jag skulle börja äta lyrica...men jag vet fortfarande inte om jag ska börja äta den, man får inte dricka nå alkohol då o jag ska ju äta i ca 1 år.....tens apparat ska jag få låna, igen! o sen träffa en läkare i gävle o kolla musklerna. Vi har ju även varit till Riga i 3 dagar :) det var skönt o en fin stad :) roligt att åka båt o det var ju första gången för Kevin.... Sen var vi till Polly träffen.....blandade känslor.... Imorgon så får min bästaste vän beskedet...åååå vad jag hoppas på att det är bra...pallar inte ett negativs svar!! Maken började jobba igår efter 2 v semester....o han e sååå duktig han har gått ner 15 kg, önskade jag kunde de oxå! Nä nu får huset bli klart så man får flytta in <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar